Verhuizen naar Australië is een grote stap. Naast het regelen van de juiste visums, een huis en misschien wel een baan, zal ook de inboedel verhuisd moeten worden. En daarvoor bent u bij Schmidt Global aan het juiste adres. Wij helpen u graag met de emigratie en verhuizing naar ‘Down Under’. We hebben strategische partners in verschillende delen van het land, waardoor we u ook ter plekke kunnen ondersteunen.
Een emigratie naar Australië is niet binnen één dag geregeld. Net als uw internationale verhuizing. Daar kunt u best wat hulp bij gebruiken. Schmidt Global Relocations helpt u graag bij uw verhuizing over zee. Wij begrijpen de impact van uw verhuizing en weten hoeveel waarde u hecht aan uw eigendommen. Daarom houden we u constant op de hoogte én werken wij met onze eigen, vertrouwde mensen volgens onze hoge standaarden.
Als internationaal verhuisbedrijf helpen wij u daarom niet alleen bij het verschepen van uw inboedel of auto. Wij regelen ook de douaneformaliteiten en kunnen ook het in- en uitpakken van uw spullen verzorgen. Zo kunt u onbezorgd aan uw emigratie naar Australië beginnen. Of u nu verhuist naar Sydney, Perth, Melbourne, Brisbane of een andere uithoek van Australië: wij helpen u op weg.
Wij geven u vrijblijvend een richtprijs
voor uw internationale verhuizing
Een emigratie naar Australië is niet binnen één dag geregeld. Net als uw internationale verhuizing. Daar kunt u best wat hulp bij gebruiken. Schmidt Global Relocations helpt u graag bij uw verhuizing over zee. Wij begrijpen de impact van uw verhuizing en weten hoeveel waarde u hecht aan uw eigendommen. Daarom houden we u constant op de hoogte én werken wij met onze eigen, vertrouwde mensen volgens onze hoge standaarden.
Als internationaal verhuisbedrijf helpen wij u daarom niet alleen bij het verschepen van uw inboedel of auto. Wij regelen ook de douaneformaliteiten en kunnen ook het in- en uitpakken van uw spullen verzorgen. Zo kunt u onbezorgd aan uw emigratie naar Australië beginnen. Of u nu verhuist naar Sydney, Perth, Melbourne, Brisbane of een andere uithoek van Australië: wij helpen u op weg.
Schmidt Global Relocations biedt verschillende verhuisdiensten aan bij een verhuizing van en naar Australië. Wij zijn ervan verzekerd dat onze hulp bij het emigreren naar Australië uw verhuizing een stuk makkelijker maakt. Wij regelen alle praktische zaken van de verhuizing naar Australië en u kunt zich focussen op het vinden van een huis of een baan. Wilt u ook hulp bij het emigreren naar Australië? Maak dan gebruik van één of meerdere van onze verhuisdiensten:
Geen zin of tijd om uw inboedel in te pakken of wilt u zeker weten dat het volgens de wet- en regelgeving wordt ingepakt? Dan komt de inpakservice van Schmidt Global Relocations zeker van pas. De verhuizers komen bij u langs en pakken uw spullen snel en efficiënt in. Zij nemen ook verhuisdozen, de tape en labels voor de dozen mee. Een van onze partners in Australië pakt uw verhuizing ter plaatse op en pakt daar alle verhuisdozen weer uit.
Steeds meer Nederlanders kiezen ervoor om een jaar down under door te brengen. Of voor een aantal jaar. Wilt of kunt u niet uw hele inboedel meenemen naar Australië, maar moet u wel uit uw woning in Nederland vertrekken? Dan is het een optie om uw inboedel, overtollig meubilair of archief tijdelijk op te slaan. Wij werken onder andere met inboedelcontainers van 8 m3 om uw goederen veilig in op te slaan. Voor goederenopslag betaalt u een vast bedrag per maand. Door slimme oplossingen en automatisering kunnen wij een aantrekkelijk tarief aanbieden. Voor de tarieven kunt u contact met ons opnemen.
Om ruimte in uw container te besparen moet u al uw meubels demonteren. Dit kunnen wij ook voor u doen. Dankzij jarenlange ervaring van onze verhuizers hebben zij het demonteren in een mum van tijd geregeld. De verhuizers zorgen uiteraard ook dat alle schroeven, pluggen en gereedschappen goed worden opgeborgen. In Australië kunnen onze partners u ook weer helpen met het monteren van uw meubilair.
De hulp van een internationaal verhuisbedrijf is bij uw emigratie enorm waardevol. Wij hebben namelijk connecties in het buitenland, waardoor de container met uw inboedel snel en veilig op de plaats van bestemming is. Wekelijks verschepen wij meerdere (groupage) containers en luchtvrachten voor onze klanten naar Australië. U kunt dus wel zeggen dat wij specialisten zijn in verhuizingen naar Australië. Door ons uitgebreide en zeer betrouwbare netwerk, kan iedere klant dezelfde kwalitatieve service verwachten.
U kunt uw inboedel op verschillende manieren naar Australië verschepen, maar er wordt meestal voor zeevracht gekozen. Dit brengt namelijk veel minder kosten met zich mee dan luchtvracht. Het enige nadeel is dat uw vracht langer onderweg is naar het land van bestemming. U kunt kiezen om een hele container te gebruiken, dit noemen wij Full Container Load. Maar de meest kosteneffectieve optie in de zeevracht is een groupage zending. Dit houdt in dat u een grote zeecontainer deelt met meerdere families die naar Australië verhuizen. Er gaan dus meerdere zendingen mee in één container. Het grote voordeel hiervan is, is dat de prijzen lager liggen, omdat de kosten voor een zeecontainer gedeeld worden met meerdere huishoudens. Transittijden zijn soms langer dan wanneer u een eigen container heeft. Begin daarom op tijd met het plannen van uw verhuizing!
Australië ligt niet om de hoek, dus ook het verschepen van een container met uw inboedel naar Australië neemt redelijk wat tijd in beslag. Wanneer u uw zending kunt verwachten? Dat varieert per vrachttype: van een eigen container 8 weken deur-aan-deur, tot groupage 10 tot 14 weken. Het is dus belangrijk om op tijd te beginnen met de voorbereidingen.
Let op: hoe groot of klein uw zending naar Australië ook is, alle goederen gaan in quarantaine. De reden daarvoor is dat Australië als eiland de flora en fauna beschermt. Een douanebeambte inspecteert alle goederen en beslist of er bijvoorbeeld gammastraling of vergassing nodig is om eventuele biologische sporen te doden. Deze controle neemt tussen de tien en veertien werkdagen in beslag. Eventuele kosten van vergassing of gammastraling zijn voor de eigenaar van de goederen. Houd hier dus rekening mee voordat u uw spullen inpakt. Controleer uw fietsen en schoenen op sporen van zand en modder, kijk uw kerstdecoratie na op dennennaalden en controleer hout op gaatjes waar wurmen in kunnen zitten.
Elke verhuizing is anders, dus ook elke offerte zal anders zijn. De totale kosten van een verhuizing naar Australië zijn onder andere afhankelijk van wat u gaat verhuizen, wanneer u gaat verhuizen en met wie u gaat verhuizen. Toch snappen wij ook dat u graag een schatting wilt van de kosten.
Wilt u graag precies weten wat emigreren naar ‘Down Under’ in uw geval gaat kosten? Vraag dan gratis en vrijblijvend een offerte aan bij Schmidt Global Relocations en bespaar op de kosten uw internationale verhuizing in vergelijking met andere aanbieders.
Wij begrijpen de impact van uw verhuizing en weten hoeveel waarde u hecht aan uw eigendommen. Daarom houden we u constant op de hoogte én werken wij met onze eigen, vertrouwde mensen volgens onze hoge standaarden.
Verhuizen naar Australië: het is een droom van veel Nederlanders. Helaas is het niet eenvoudig om te emigreren naar Australië en ook zeker niet goedkoop. Wat moet u allemaal regelen als u wilt wonen (en werken) in Australië? Wij hebben de belangrijkste zaken die u moet regelen voor uw verhuizing naar Australië hieronder verzameld. Maar voor de meest recente informatie over emigreren naar Australië kijkt u op de website van de Australische ambassade in Nederland en Immi.gov.au.
Om te kunnen wonen en werken in Australië, heeft u een Australisch visum nodig. Hier is een grote vraag naar, maar het aanbod van visa is minder. Het immigratiebeleid dat in Australië gehanteerd wordt, is namelijk gebaseerd op het aantrekken van geschoolde migranten. Om in aanmerking te komen voor een visum, moet u goede redenen hebben waarom u een positieve invloed kunt hebben op de Australische economie. En u moet aan alle voorwaarden van de Australische regering voldoen. Het beleid hiervoor is redelijk complex en bestaat uit een aantal regels. Om in aanmerking voor een visum te komen, moet u eerst een bedrag betalen aan de Australian Immigration Service. Houd er rekening mee dat het regelen van een visum al ruim een jaar tijd kan kosten. Maar laat u hierdoor niet ontmoedigen, want het is het zeker waard!
Er is veel documentatie nodig om permanent (of tijdelijk) in Australië te gaan wonen en/of werken. Begin daarom op tijd met het verzamelen van deze documenten en zorg dat ze vertaald zijn naar het Engels. Dat versnelt het proces bij de douane aanzienlijk. Omdat elke situatie anders is, helpen onze Personal Move Managers u graag met het (op tijd) verzamelen van alle benodigde documentatie. Daarnaast adviseren wij u ook om van elk document kopieën te maken: zowel digitaal als op papier. Mocht er onverhoopt een stuk bagage kwijtraken bijvoorbeeld. Daarnaast adviseren wij om goed te kijken naar u huidige verzekeringen, abonnementen en andere kostenposten. Welke kunt u opzeggen en wat moet u regelen voor uw verblijf in Australië? Voor een compleet overzicht van alle benodigde informatie kunt u ook deze lijst raadplagen.
Onze Move Managers krijgen vaak de vraag welke producten wel geïmporteerd mogen worden in Australië en welke dingen beter thuisgelaten kunnen worden. Voor de exacte lijst verwijzen wij u graag door naar deze lijst. Wij raden u aan om door te nemen, zodat u zeker weet dat u niet voor verrassingen komt te staan.
Meer weten over emigreren naar Australië? Download dan onze handige brochure boordevol informatie en tips hier!
Perfect
Solutions
Als specialist in internationale verhuizingen staan veiligheid en zekerheid bij ons voorop. Wat we ook belangrijk vinden? Dat we perfecte oplossingen leveren aan onze klanten. Daarom verzorgen wij full-service verhuizingen – precies naar uw wens, waar ook ter wereld. Ook voor last minute verzoeken of ‘mission impossibles’ geldt: wij brengen uw eigendommen veilig naar hun bestemming. Wij zijn flexibel en denken altijd in oplossingen. Schmidt Global Relocations staat voor u klaar.
High
Standards
Als familiebedrijf streven wij naar de hoogst mogelijke klanttevredenheid. Daarom werken we volgens hoge standaarden. Zo pakken wij uw spullen altijd binnen de afgesproken tijd in en stellen wij dozen beschikbaar voor spullen die u dierbaar zijn en graag zelf wilt inpakken. Door te werken met eigen mensen en wagens garanderen we dat uw eigendommen met zorg worden ingepakt, behandeld en vervoerd. En buiten het Europese continent werken we samen met vertrouwde partners die aan dezelfde hoge eisen voldoen als wij. Alles om uw internationale verhuizing zo comfortabel mogelijk te laten verlopen.
Personal
Service
Een internationale verhuizing – wij begrijpen dat u dat niet dagelijks doet. Gelukkig doen wij dat wel. Om u optimaal te ondersteunen – van de eerste kennismaking tot ver na uw verhuizing – werken wij met een persoonlijke Move Manager. De Move Manager regelt alle zaken voor u tijdens en rondom uw verhuizing. Hij houdt u op de hoogte van de status van uw verhuizing en is uw vaste aanspreekpunt. Zo weet u altijd bij wie u terecht kunt met uw vragen en verzoeken. Het is onze persoonlijke aanpak die zorgt dat u zich thuis voelt.
Klant
Ervaringen
Wij geven u vrijblijvend een richtprijs voor uw internationale verhuizing
J.L. Diaz
Wij geven u vrijblijvend een richtprijs voor uw internationale verhuizing
Er komen veel dingen kijken bij uw internationale verhuizing. Voorkom onnodige stress en bereid u zo goed mogelijk voor met ons stappenplan van aanvraag tot aflevering. Guiding your way home.
Gerelateerde
Artikelen